5 Mayıs 2013 Pazar

çilekli milföy pasta yaptım!

çok leziz olduğunu sürekli duyduğum ama bir türlü yapmaya fırsat bulamadığım çilekli milföy pastayı geçen akşam misafirlerime yaptım ve hepsi çok beğendi bende sizlerle paylaşmak istedim normalde milföyü pek sevmeme me nazaran bu pasta gerçekten enfes oldu . yapmak isteyenler için tarif edeyim ben milföyleri biraz eritip sonra tepsiye dizdim daha sonra üzerlerini çatalla deliyoruz çok sık aralıklarla tabiki . daha sonra üzerine yağlı kağıt koyup boş bir tepsiyi de üzerine koyup pişiriyorum böylelikle hiç şişmiyor ve dümdüz kalıyor daha sonra her hangi bir pasta kreması yapıp pişen milföyleri üçe böldüm bir tanesini alta koyup üstüne krema ve çilek koydum tekrar aynı işlemi yaptım ve üçüncüyü üste kapatıp üstüne pudra şekeri döktüm en üstede tabi çilek afiyet olsun ,,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder