3 Mayıs 2013 Cuma

ÜNLÜLERİN EV DEKORASYONLARI-1

CEM YILMAZ IN LEVENTTEKİ EŞİ VE ÇOCUĞUYLA BİRLİKTE YAŞADIĞI EV DEKORASYONUNU BİR YILDA TAMAMLANMIŞ , BAKALIM BEĞENECEKMİSİNİZ..





Burcu Kara 
Burcu kara arnavutköy deki bu evine iki ay önce taşınmış 120 m2 lik oda, bir salon, mutfak, banyo ve misafir tuvaletinden oluşuyor.salondaki eşyalar buraya özel tasarlanmış



FAHRİYE EVCEN
Güzel oyuncu daha önce ailesi ile birlikte anadolu yakasında yaşıyormuş fakat eğitimini boğaziçi üniversitesi tarih bölümünde devam ettirdiği için 3 yıl önce istinyede bir site içindeki bu çatı dubleks daireye taşınmış küçük ve sıcak bir ev..








SİNEM KOBAL
Sinem kobal batı ataşehirde stüdyo bir dairede yalnız yaşıyor ne yalan söyleyeyim ben daha farklı bir dekorasyon beklerdim ondan giyim tarzını beğendiğim için daha farklı bir dekorasyon hayal etmiştim bu da kötü değil ama yanılttı beni






AJDA PEKKAN
Ajda pekkan arnavutköyde bur korunun içinde bulunan bir apartman dairesinde oturuyor tıpkı kendisi gibi evide çok güzel her ne kadar kendisi eviyle pek ilgilenemediğini söylesede ev dekorasyonunda da farklılığını göz önüne sermiş










SİBEL CAN
Sibel Can, çocukları Engin Can, Melisa ve Emir ile  Beykoz Konakları’ndaki evinde yaşıyor.      Can’ın 1.200 m2’lik dört katlı, geniş bahçeli evinde, sekiz oda, altı banyo ve iki misafir tuvaleti var.Birkaç kez dekorasyon değişikliği yapan Can, en son içmimar Necibe ve Birol Darcan çiftinden yardım almış.


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
   

CEYDA DÜVENCİ
Ceyda düvenci bana hep çok sempatik gelmiştir evi de kendisi gibi çok şeker Beykoz Acarkent’teki dört katlı bir villada oturuyor






BURCU ESMERSOY
Burcu esmersoy Emirgandaki evi için küçük ama bana yetiyor diyor evin dekorasyonunu kendisi yavaş yavaş tadını çıkartarak yapacakmış fakat yoğunluktan dolayı pek ilgilenemiyormuş şuan







GÜLBEN ERGEN
Gülben ergen Bahçeköydeki bu enfes evde oturuyor ben bayıldım söyleyecek kelime dahi bulamıyorum hele o teras ve bahçe beni çok etkiledi














Hiç yorum yok:

Yorum Gönder